Uutiset
Crosskart ajoleiri Kouvolassa lauantaina 27.4.2024, harjoittelumahdollisuus rallicross kalustolle illalla
18.4.2024
Pienoisautoilun tuomariston puheenjohtajien koulutus - ilmoittaudu mukaan!
18.4.2024
Pienoisautoilun harrastajille suunnattu kysely 2024
18.4.2024
Historicin FIA HTP -passien kansallinen voimassaolo
18.4.2024
Tärkeä tiedote! Liikennevakuutuslain uudistus lykkääntyy
18.4.2024
Sääntömuutosesitysten aika vuodelle 2025 on käsillä
18.4.2024
Lapuan crosskart-junnuleirillä ennätysmäärä osallistujia
16.4.2024
Driftingin lajisäännöt on päivitetty
16.4.2024
Save the date - uudistunut Drivers on the Rocks 4.-5.1.2025
15.4.2024
Haetaan pienoisautoilun TSM-10 ja C-12 -luokille yhteistä luokkayhteyshenkilöä
15.4.2024
Turvassa Tiellä -kampanja näkyvästi esillä Neste Rallissa
4.8.2016
Turvassa Tiellä -kampanjakumppanin, BMW Group Suomen kanssa solmittu yhteistyösopimus laajentui tämän vuoden Neste Ralliin, jonka ansiosta kampanjailme näkyi näyttävästi Jyväskylän Paviljongin kilpailukeskuksen alueella sekä erikoiskokeilla.
Suomen MM-rallin 0-autoiksi, tuttavallisemmin turva-autoiksi, BMW Group Suomi toimitti X1 ja X3 -automalleja. Turva-autot nähtiin erikoiskokeiden alussa Turvassa Tiellä –teemaisella ilmeellä. Tämän lisäksi kampanjailme tuotiin yleisön nähtäväksi myös mm. satojen kilpailun liikenteenohjaajien asuissa sekä Paviljongin kilpailukeskuksen tapahtuma-alueella.
Liikenneturvallisuutta edistävä kampanja herätti ilahduttavaa kiinnostusta rallivieraissa ja BMW:n Turvassa Tiellä -teemaisessa Motorhomessa riitti vilskettä koko kisaviikonlopun ajan. Motorhomen edessä komeilleet BMW:n i8, M2 ja M3 -esittelyautot saivat niin ikään ihailevia katseita osakseen.
Kuva: AKK Sports Oy / Juuli Aschan
”Tapahtuma oli erinomaisesti järjestetty ja pääsimme Turvassa Tiellä -osastollamme korostamaan moottoriurheilun ja tieliikenneturvallisuuden välistä yhteyttä. Väkeä kävi osastollamme sekä Motorhomessa niin paljon, että emme pysyneet enää laskuissa mukana. Olemme siis erittäin tyytyväisiä niin kävijöiden määrään kuin viestin vastaanottoonkin”, iloitsee BMW Suomen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Henri Jantunen.
Yksi arvokkaimmista yhteistyösopimuksen tuomista hedelmistä on BMW Group Suomen toteuttama koeajokampanja, jonka aikana jokaisesta BMW-koeajosta lahjoitettiin 10€ nuorten liikenneturvallisuuden kehittämiseen Turvassa Tiellä -kampanjan kautta. ”Neste Rallissa luovutettu koeajokampanjan sekki kruunasi nyt toista kertaa järjestämämme koeajokampanjan. Koeajotavoitteemme ylittyi ja on hieno nähdä, että juuri lahjoitettu 52 310 euroa menee aina niin erittäin tärkeään nuorten liikenneturvallisuustyöhön”, kertoo Jantunen.
Kuva: AKK Sports Oy / Toni Ollikainen