Mobiilijäsenkortti - Usein kysytyt kysymykset

1. Mikä on LOMPAKKO-sovellus?


LOMPAKKO® on matkapuhelinsovellus, jossa on AKK-Motorsport ryn Mobiilijäsenkortti. Jäsenkortin haltijana pääsee hyödyntämään sovelluksen karttapalvelua, AKK:n jäsenetuja, sekä vastaanottamaan vaihtuvia tarjouksia ja jäsenetukampanjoita.

 

2. Kenelle Mobiilikortti lähetetään?


Mobiilikortti toimitetaan jäsenmaksunsa maksaneille AKK:n jäsenseurojen jäsenille KITI-tiedoissa annettuun puhelinnumeroon. Jäsenen tulee valita Kitissä jäsenkorttityypiksi mobiilikortti. 

 

3. Olen saanut tekstiviestin lähettäjältä LOMPAKKO. Mikä tämä viesti on?

 

Olet saanut tekstiviestin AKK-Motorsport ry:ltä. Viesti sisältää linkin jossa on AKK:n mobiilijäsenkortin latauslinkki ja aktivointikoodi.

 

4. Mistä osoitteesta Mobiilikortti ladataan?

 

Latauslinkki lähetetään tekstiviestillä parin viikon sisällä jäsenmaksunsuorituksesta jäsenelle henkilökohtaisesti KITI-tiedoissa annettuun puhelinnumeroon.

Tekstiviestin Lähettäjänä on LOMPAKKO ja viestin sisältö:

AKK-Motorsport ry 201x on lähettänyt sinulle mobiilikortin. Voit ladata sen https://esms.cardplus.fi Aktivointikoodisi on xxxxxxxxx”.

Aktiviointikoodi on henkilökohtainen ja se sisältää numeroita ja/tai kirjaimia. Klikkaamalla viestissä olevaa linkkiä ohjaa se sinut puhelimesi käyttöjärjestelmän perusteella oikeaan sovelluskauppaan.

 

5. Kuinka kauan Mobiilikortti on voimassa?


 Kortti on voimassa kalenterivuoden.


6. Millä puhelimen käyttöjärjestelmillä sovellus toimii? 


Lompakko® sovellus toimii Android-, iPhone (iOS) ja Windows Phone -käyttöjärjestelmiä käyttävissä puhelimissa.

 

7. Minulla ei ole älypuhelinta/puhelimeni käyttöjärjestelmä ei ole tuettu. Voinko tilata muovisen jäsenkortin?

  
Jos sinulla ei ole yhteensopivaa puhelinta tai haluat perinteisen muovikortin, voit sen tilata maksutta täältä.  Kortin hinta on 0€

8. Olen vaihtanut puhelimen/puhelimeni on kadonnut/ puhelinnumeroni on vaihtunut, miten saan Lompakossa olevan korttini siirrettyä uuteen puhelimeen? 


Voit käyttää Lompakon Palauta-toimintoa palauttaaksesi korttisi. Palauta-toiminto tulee aktivoida jo vanhassa puhelimessa, jotta se toimii uudessa. Jos Palauta-toimintoa ei pysty enää aktivoimaan ota yhteyttä sähköpostitse lisenssit@autourheilu.fi. Ilmoita viestissäsi palautuspyynnön lisäksi myös seuraavat tiedot: nimi, lisenssinumero ja puhelinnumero (kansainvälisessä muodossa +358xx).  Mikäli puhelinnumerosi on vaihtunut, ilmoita viestissäsi sekä vanha että uusi numerosi. Tilaamme sinulle uuden aktivointikoodin ja se lähetetään sinulle tekstiviestinä. Muista päivittää muuttuneet tiedot myös KITI:n

 

9. Olen perheen isä/äiti ja minulla on 2 lasta. Kaikilla kolmella on minun puhelinnumeroni Kitissä. Tuleeko kaikki kortit minun Lompakkooni?

 

Sinulle tulee 3 eri tekstiviestiä, joissa jokaisessa on eri aktivointikoodi. Sinun ei tarvitse käyttää kuin yhtä niistä koodeista, niin kaikki kortit ilmestyvät puhelimeesi.

 

10. Olen ladannut Lompakon sovelluskaupasta, mutta en saa siihen kortteja, koska sovellus kysyy aktivointikoodia, jota minulla ei ole. Mitä pitää tehdä jotta saan aktivointikoodin.


Sinun tulisi maksaa AKK-Motorsport ry:n jäsenmaksu ja valita Kitissä kirjautumisen yhteydessä jäsenkortiksi Mobiilikortti.. Latauslinkki lähetetään sinulle tekstiviestinä KITI-tiedoissa löytyvään puhelinnumeroon.

 

11. Miksi minulle ei ole tullut sms –viesti perille vaikka se on minulle tilattu?

 

Tarkistathan ensin, että KITI:ssä olevat yhteystietosi ovat ajan tasalla. Huomioithan että emme voi taata 100% toimitusvarmuutta meistä riippumattomista syistä, joita voivat olla esimerkiksi: 
- Puhelinnumero on virheellinen 
- Vastaanottava numero voi olla poistettu käytöstä 
- Päätelaite voi olla kytkettynä pois päältä tai kuuluvuusalueen ulkopuolella 
- Liittymän vaihtaessa palveluntarjoajaa liittymätietojen siirtely vaikuttaa palvelutekstiviestien toimittamiseen 
- Operaattoriverkoissa ja matkapuhelimissa esiintyy aika-ajoin häiriötilanteita 

 

Design Mainostoimisto Ajaton Oy