Uutiset
Hyvää joulua autourheiluväelle – yhdessä teemme kilpailut ja tapahtumat, joista voimme olla ylpeitä
23.12.2025
FRC GT Open ja V1600 Cup -luokkien kauden päätteeksi palkittiin luokkien parhaat kilpailijat.
23.12.2025
Autourheilulla tehdään hyvää – Rokuan Raketit lahjoitti vähävaraisten perheiden auttamiseen
22.12.2025
NEP Finland ottaa vastuun FlyingFinn.tv-tuotannon kehittämisestä kaudella 2026 – suomalaisen autourheilun koti nousee uudelle tasolle
22.12.2025
Drift SM -sarjasäännöt julkaistu ja sarjailmoittautumiset avattu kaudelle 2026
22.12.2025
FIA karting Academy Trophy Junior- ja Senior -luokkien sekä naispuolisten kuljettajahaku avattu
19.12.2025
Haemme kahta lajivastaavaa vahvistamaan suomalaisen autourheilun tulevaisuutta
19.12.2025
Hae AKK:lle seurapalvelusihteeriksi - tärkeä rooli suomalaisen autourheilun arjessa
19.12.2025
Rata-ajon FRC-sarjasäännöt 2026 julkaistu ja sarjailmoittautuminen avattu
19.12.2025
AKK-Motorsport ry:n joulun ja vuodenvaiheen palvelut
18.12.2025
JM tekniikkasääntö tarkennus
31.1.2017
Sekaannuksien välttämiseksi JM -lajiryhmä haluaa tiedottaa, että JM -turvakehikkosääntö on muuttunut vain seuraavilta osin:
- JM -luokassa irrotettavat liitokset turvakaarissa on kielletty.
- Turvakehikko on kiinnitettävä etu- ja pääkaaresta koriin ikkunalinjan ylä- ja alaosasta molemmille puolille autoa hitsaamalla.
Hitsattujen kiinnityslevyjen tulee olla vähintään 50mm pitkiä.
Lisäksi haluamme muistuttaa:
- Pääkaaren ja B-pilarin välisen vahvikelevyn mittaus suoritetaan sivuikkunareunan alatasolta.

Muita muutoksia turvakehikkoon JM -luokassa ei ole.
Tekniikan lajiryhmän tiedote WRC putkesta ei koske JM -luokkaa.
JM -lajiryhmä vastaa edelleen JM -luokan tekniikkasäännöistä ja niistä tiedottamisesta.
Lisätiedot:
Ari Valkonen JM-lajiryhmän puheenjohtaja ari.valkonen@gmail.com
Timo Lampinen Lajipäällikkö 040-8470155 timo.lampinen@autourheilu.fi
