Uutiset
Kulissien takana – viestintäpäällikkö vapaaehtoisena Lahti Historic Rallyssä
16.8.2025
FIA Karting Arrive & Drive World Cup valinnat - Suomen edustajiksi Junioreihin Oiva Vettenranta ja Senioreihin Joel Taipale
15.8.2025
Kartingin Viron ja Suomen välinen Finest Cup ajetaan 22.-24.8. Lentolassa ja 29.-31.8. Viron Laitsessa.
15.8.2025
Rallin superviikonloppu Lahdessa - menneisyys ja nykyisyys kohtaavat
13.8.2025
Jokkis SM Liiga 30.-31.8.2025 joukkueiden kokoonpanot, väritykset ja liigavideo!
12.8.2025
Koulutusjärjestelmässä huoltokatkos maanantaina 11.8.2025
8.8.2025
Secto Rally Finland 2025 ylitti odotukset – suurin yleisö tällä vuosikymmenellä
8.8.2025
Rallicrossin MM-sarjassa ratkaisun hetket KymiRingillä – Niclas Grönholm: “Voitot super tärkeitä”
8.8.2025
Haetaan Asfalttisprintin SM-osakilpailujärjestäjiä kaudelle 2026
7.8.2025
FIA Historic Technical Passport-passitusten tilanne
7.8.2025
Kartingin TPJ ja kilpailunjärjestäjä tapaamisen muistio
5.4.2017
Viime viikonloppuna 1.-2.4. järjestettiin Kartingin kilpailunjärjestäjien ja Tuomariston puheenjohtajien tapaaminen. Paikan päällä sovittiin yleisistä käytännöistä ja käytiin läpi alkavan kauden keskeisiä asioita.
Sovittiin kansallisten kilpailujen TPJ:t, lista löytyy TÄÄLTÄ.
Perjantain harjoitusten transponderi/kilpailunumerovirheet kitketään pois.
Käytäntö: 1. kerta: Tekninen vika, tekniikka liputus -> 2. Kerta: Varoitus lippu.
Palkintojen jako voidaan suorittaa heti punnituksen jälkeen. Jaetaan ns. Mediapalkinnot sijoille 1.-3. kilpailunjärjestäjän mahdollisuuksien mukaan. Näitä pokaaleja ei anneta vielä kuljettajille mukaan, mikäli sijoituksiin tulee vielä muutoksia.
KITI:in transponderi kenttään on merkittävä oikea numero. Mikäli kilpailija tarvitsee vuokraponderin, tulee kenttään laittaa numero 0.
Transponderikentän jättäminen tyhjäksi tulkitaan myös aikeena vuokrata se järjestäjältä.
Lähtöryhmittymässä 3sek sanktio: ´rengas viivan päällä´ poistetaan.
Korjattu sanktiotaulukko löytyy materiaalipankista.
Ekomaksu suositus on 25€ / tapahtuma.
Tuomariston puheenjohtajan on kirjattava radanseurantakorttimerkinnät myös TPJ-raporttiin.
Lähdön ja maaliintulon kuvaaminen mahdollisuuksien mukaan.
Etuponttoonisääntö SJM:ssä, otetaan ”ei automaattisesti” kohta pois lisämääräyksellä.
AKK-Motorsport ry/Karting