Uutiset
Hämeenlinnalainen Suvi Jyrkiäinen kolmen parhaan joukkoon WRC:n Beyond Rally -ohjelmassa
19.9.2024
Rallicrossin MM-sarja palaa Suomeen Kymiringissä – Luvassa myös Euro RX -kisa!
19.9.2024
Haetaan Rallin Turvatarkkailijoita, Tuomariston puheenjohtajia sekä tuomareita toimikaudelle 2025-2026
19.9.2024
Kaudelle 2025 vahva Rallicross SM -kalenteri - crosskarteille haetaan omaa kesäsarjaa
18.9.2024
Flying Finn maailmalla: FIA European Drag Racingin Pro Modified -ryhmän mestaruus ensimmäistä kertaa Suomeen!
16.9.2024
Flying Finn maailmalla: Lauri Heinonen historian ensimmäinen suomalainen Drift Masters -sarjan mestari
15.9.2024
Pienoisautoilun lajiryhmän kuulumisia 4/2024
12.9.2024
Rengastarjouskilpailutus avattu Ralli SM-sarjaan - Invitation to tender Finnish Rally Championship exclusive tyre supplier
11.9.2024
AKK:n Flying Finn -juniorijoukkue ottaa mittaa ralli- ja formulatähdistä tulevana viikonloppuna
10.9.2024
Liiton ansio- ja kilpailijamerkkien hakeminen kaudella 2024
9.9.2024
Korjauksia sääntökirjaan päävirtakatkaisin kaikissa luokissa sekä pakoputkisto ryhmissä R1,R2 ja R3.
24.3.2016
Sääntökirjasta on korjattu kaksi kohtaa tekniikan osalta.
Artikla 253.13 Päävirtakatkaisin
Jo viime vuoden säännöissä on ollut maininta, että 1.1.2016 alkaen päävirtakatkaisin on pakollinen kaikissa ryhmissä ja kilpailuissa. Epähuomiossa uuteen sääntöön on kuitenkin jäänyt kansallinen lisäys asiasta, joka tekee asiasta epäselvän. Korjattu sääntökohta on nyt muodossa:
Päävirtakatkaisin on pakollinen kaikissa ryhmissä ja kilpailuissa.
Artikla 260. 328p Pakoputkisto
Säännöissä ollut selkeä käännösvirhe on korjattu. Pakoputkiston putken seinämävahvuuden tulee olla vähintään 0,9 mm, mitattuna taivuttamattomasta kohdasta.
Lisätietoja antaa tekniikan lajipäällikkö Iiro Palmi, iiro.palmi@autourheilu.fi, 050-347 5177.