Uutiset
Rallicrossin huippunimet jalkautuvat Kouvolan Manskille – Kuljettajat tavattavissa torstaina 21.8.2025
18.8.2025
KITI-järjestelmässä huoltokatkoksia tiistaina 19.8.2025
18.8.2025
Kulissien takana – viestintäpäällikkö vapaaehtoisena Lahti Historic Rallyssä
16.8.2025
FIA Karting Arrive & Drive World Cup valinnat - Suomen edustajiksi Junioreihin Oiva Vettenranta ja Senioreihin Joel Taipale
15.8.2025
Kartingin Viron ja Suomen välinen Finest Cup ajetaan 22.-24.8. Lentolassa ja 29.-31.8. Viron Laitsessa.
15.8.2025
Rallin superviikonloppu Lahdessa - menneisyys ja nykyisyys kohtaavat
13.8.2025
Jokkis SM Liiga 30.-31.8.2025 joukkueiden kokoonpanot, väritykset ja liigavideo!
12.8.2025
Rallicrossin MM-sarjassa ratkaisun hetket KymiRingillä – Niclas Grönholm: “Voitot super tärkeitä”
8.8.2025
Koulutusjärjestelmässä huoltokatkos maanantaina 11.8.2025
8.8.2025
Secto Rally Finland 2025 ylitti odotukset – suurin yleisö tällä vuosikymmenellä
8.8.2025
Sääntötarkennus koskien VW kuplan jokamiehenluokan auton etupäätä
8.3.2017
Sääntötarkennus koskee vain VW Kuplia, joista on alkuperäinen etupukin kiinnitysholvi poistettu.
Alempi putki kiinnitetään etupääkaaren aluslappuihin auton alla , samalla lailla kuin esim. fiateissa tehdään.
Ylempi putki hitsataan etupääkaareen
Materiaali turvakaariputkea 42,4x3,2 .
Putket liitetään toisiinsa kahdella väliputkella .
Ylä- ja alaputket hitsattava kiinni etupukkiin riittävillä saumoilla.
Yläputken vaihtoehtoinen rakennus:
Hitsataan poikittaisputki (vähintään 50x30x3) riittävällä saumamäärällä ohjausakselin alapuolelle rintapeltiin kuvassa näkyvän aukon reunasta reunaan .
Siitä hitsataan suorat putket etuputkiston yläputkeen , vähintään turvakaariputkesta (42,4x3,2)
Tässäkin mallissa alaputki on myös pakollinen.
Ohessa on kuvat havainnollistamassa asiaa.
Lisätiedot:
Ari Valkonen 040 527 5838