Uutiset
Rallicross SM 2021 kysely kilpailijoille
25.2.2021
Rataleimatutkinto 2021 sekä ajotekniikkakoulutusta
17.2.2021
Autourheilija: haku Puolustusvoimien Urheilukoulun IV/21 saapumiserään päättyy 28.2.2021
16.2.2021
AVI:n ohjeistus urheilutapahtumista
12.2.2021
Muutoksia Rallisprintin SM-sarjan 2021 kilpailukalenteriin
11.2.2021
Flying Finn Haastaja-leirit siirtyvät syksyyn
10.2.2021
Driftingin lajiryhmä muistuttaa harrastajia SM-sarjan osallistumisoikeutta koskevasta SM-sarjasäännön sääntökohdasta 5.1.
10.2.2021
Rallin arvokilpailujen runkopäivämäärät 2022
9.2.2021
Karting SM -sarjatyöryhmä nimetty kaudelle 2021
9.2.2021
Uusi mobiilijäsenkortti käyttöön 3.2.2021
3.2.2021
Toimittajahaku Crosskart Xtreme Junior -luokan moottorinohjausyksiköiden (ECU) ohjelmointiin
15.11.2019
AKK-Motorsport ry hakee toimittajaa Crosskart Xtreme Junior -luokan moottorinohjausyksiköiden (ECU) ohjelmointiin kausille 2020-2021 ja optiona kausille 2022-2024
Toimittaja saa oikeuden ohjelmoida myös Latvian lajiliiton LAF:n alaiset Crosskart Xtreme Junior -luokassa NEZ sarjassa kilpailevat autot.
Kyseisessä luokassa kilpailevat tiimit lähettävät oman autonsa lukitsemattomat ECU:t valitulle toimittajalle.
Toimittaja suorittaa ohjelmoinnin sääntöjen mukaisella tavalla, lukitsee ECU:n salasanalla ja lähettää sen takaisin tilaajalle.
Toimittajalta vaaditaan seuraavaa:
- Toimittajan tulee sitoutua ohjelmoimaan ja toimittamaan ECU:t tilaajille kauden 2020 – 2021 sarjoissa kilpaileviin autoihin.
- Toimittajalla tulee olla tarvittava ohjelmisto ja laitteisto Suzuki 600 GSX-R ECU:n ohjelmointiin. ECU:un syötetään moottorin alkuperäinen ohjelmisto ja lisäksi maksimi kierrosluku säädetään säännön määrittämään arvoon. Arvioitu ohjelmointien määrä on 15-30 kpl.
- Toimittajan tulee olla paikalla omalla kustannuksellaan kauden ensimmäisessä kesäsarjan FinRX -kilpailussa mahdollisten muutostarpeiden varalta.
- Toimittajalla tulee olla varaosana vähintään kaksi (2) valmiiksi säännön mukaisiksi ohjelmoituja moottorinohjausyksiköitä Suzuki 600 GRX-R moottoriin. Nämä ECUt tulee olla saatavilla kaikissa Fin RX -kesäkilpailuissa. ECUt voivat olla käytettyjä, mutta niille on annettava yhden kilpailun mittainen toimintatakuu.
- Toimittajalla tulee olla mahdollisuus hankkia Woolich Racing ohjelmointilisenssi niihin moottorinohjausyksiköihin, joihin tilaaja ei sitä ole etukäteen hankkinut.
- Optiona tulee olla mahdollisuus myös muiden kuin Suzuki 600 GSX-R moottorin ohjausyksiköiden ohjelmointiin, joita käytetään tässä luokassa (Yamaha R6, Honda CBR 600 ja Kawasaki ZX6R).
Tarjouksesta tulee ilmetä:
- Ohjelmoinnin hinta / ECU ilman toimituskuluja. Toimituskulut saa olla enintään 10€ + postituskulut / postitus.
- Ohjelmoinnin hinta, mikäli tilaaja haluaa palauttaa ECUn alkuperäisen mukaiseen ohjelmointiin.
- Lisätöiden / neuvonnan tuntiveloitus, mikäli tarvitaan apua kilpailukaudella.
- Tarkastuksen hinta, mikäli pääkatsastaja pyytää ECU:n säännönmukaisuuden tarkastusta.
- Woolich Racing ohjelmistolisenssin toimitusmaksu, mikäli tilaaja ei ole sitä etukäteen tilannut. Toimitusmaksuun lisätään lisenssin ostohinta Woolich Racingilta kyseisen hankintapäivän valuuttakurssin mukaisesti.
Muuta tarjoukseen liittyvää:
- ECUn lukitseva salasana tulee toimittaa veloituksetta AKK:n pääkatsastajalle.
- Toimitusaika laitteen vastaanotosta laitteen lähetyspäivään saa olla enintään 14 vuorokautta ajanjaksolla 12/2019 – 05/2020. Muina aikoina toimitusaika saa olla enintään 21 vuorokautta.
- Hinnat ovat sitovia kaudet 2020-2021. Optiovuosien hintoihin sallitaan mahdollinen indeksikorotus.
Tarjoukset tulee jättää sähköpostilla 5.12.2019 klo 16.00 mennessä osoitteella iiro.palmi@autourheilu.fi
Tarjouksen valintaperuste on hinta verrattuna toimitussisältöön. AKK-Motorsport ry varaa oikeuden hyväksyä tai hylätä tehdyt tarjoukset.
Lisätietoja antaa AKK:n tekniikan lajipäällikkö Iiro Palmi, iiro.palmi@autourheilu.fi
Yhteystiedot

Iiro Palmi
Lajipäällikkö
050 347 5177
iiro.palmi@autourheilu.fi

Juho Ketonen
Lajipäällikkö
050 5665577
juho.ketonen@autourheilu.fi