Uutiset
Suomalaiset vahvistavat asemaansa FIA:n komissioissa
19.4.2024
Historicin FIA HTP -passien kansallinen voimassaolo
18.4.2024
Tärkeä tiedote! Liikennevakuutuslain uudistus lykkääntyy
18.4.2024
Sääntömuutosesitysten aika vuodelle 2025 on käsillä
18.4.2024
Crosskart ajoleiri Kouvolassa lauantaina 27.4.2024, harjoittelumahdollisuus rallicross kalustolle illalla
18.4.2024
Pienoisautoilun tuomariston puheenjohtajien koulutus - ilmoittaudu mukaan!
18.4.2024
Pienoisautoilun harrastajille suunnattu kysely 2024
18.4.2024
Lapuan crosskart-junnuleirillä ennätysmäärä osallistujia
16.4.2024
Driftingin lajisäännöt on päivitetty
16.4.2024
Save the date - uudistunut Drivers on the Rocks 4.-5.1.2025
15.4.2024
Toimittajahaku Crosskart Xtreme Junior -luokan moottorinohjausyksiköiden (ECU) ohjelmointiin
15.11.2019
AKK-Motorsport ry hakee toimittajaa Crosskart Xtreme Junior -luokan moottorinohjausyksiköiden (ECU) ohjelmointiin kausille 2020-2021 ja optiona kausille 2022-2024
Toimittaja saa oikeuden ohjelmoida myös Latvian lajiliiton LAF:n alaiset Crosskart Xtreme Junior -luokassa NEZ sarjassa kilpailevat autot.
Kyseisessä luokassa kilpailevat tiimit lähettävät oman autonsa lukitsemattomat ECU:t valitulle toimittajalle.
Toimittaja suorittaa ohjelmoinnin sääntöjen mukaisella tavalla, lukitsee ECU:n salasanalla ja lähettää sen takaisin tilaajalle.
Toimittajalta vaaditaan seuraavaa:
- Toimittajan tulee sitoutua ohjelmoimaan ja toimittamaan ECU:t tilaajille kauden 2020 – 2021 sarjoissa kilpaileviin autoihin.
- Toimittajalla tulee olla tarvittava ohjelmisto ja laitteisto Suzuki 600 GSX-R ECU:n ohjelmointiin. ECU:un syötetään moottorin alkuperäinen ohjelmisto ja lisäksi maksimi kierrosluku säädetään säännön määrittämään arvoon. Arvioitu ohjelmointien määrä on 15-30 kpl.
- Toimittajan tulee olla paikalla omalla kustannuksellaan kauden ensimmäisessä kesäsarjan FinRX -kilpailussa mahdollisten muutostarpeiden varalta.
- Toimittajalla tulee olla varaosana vähintään kaksi (2) valmiiksi säännön mukaisiksi ohjelmoituja moottorinohjausyksiköitä Suzuki 600 GRX-R moottoriin. Nämä ECUt tulee olla saatavilla kaikissa Fin RX -kesäkilpailuissa. ECUt voivat olla käytettyjä, mutta niille on annettava yhden kilpailun mittainen toimintatakuu.
- Toimittajalla tulee olla mahdollisuus hankkia Woolich Racing ohjelmointilisenssi niihin moottorinohjausyksiköihin, joihin tilaaja ei sitä ole etukäteen hankkinut.
- Optiona tulee olla mahdollisuus myös muiden kuin Suzuki 600 GSX-R moottorin ohjausyksiköiden ohjelmointiin, joita käytetään tässä luokassa (Yamaha R6, Honda CBR 600 ja Kawasaki ZX6R).
Tarjouksesta tulee ilmetä:
- Ohjelmoinnin hinta / ECU ilman toimituskuluja. Toimituskulut saa olla enintään 10€ + postituskulut / postitus.
- Ohjelmoinnin hinta, mikäli tilaaja haluaa palauttaa ECUn alkuperäisen mukaiseen ohjelmointiin.
- Lisätöiden / neuvonnan tuntiveloitus, mikäli tarvitaan apua kilpailukaudella.
- Tarkastuksen hinta, mikäli pääkatsastaja pyytää ECU:n säännönmukaisuuden tarkastusta.
- Woolich Racing ohjelmistolisenssin toimitusmaksu, mikäli tilaaja ei ole sitä etukäteen tilannut. Toimitusmaksuun lisätään lisenssin ostohinta Woolich Racingilta kyseisen hankintapäivän valuuttakurssin mukaisesti.
Muuta tarjoukseen liittyvää:
- ECUn lukitseva salasana tulee toimittaa veloituksetta AKK:n pääkatsastajalle.
- Toimitusaika laitteen vastaanotosta laitteen lähetyspäivään saa olla enintään 14 vuorokautta ajanjaksolla 12/2019 – 05/2020. Muina aikoina toimitusaika saa olla enintään 21 vuorokautta.
- Hinnat ovat sitovia kaudet 2020-2021. Optiovuosien hintoihin sallitaan mahdollinen indeksikorotus.
Tarjoukset tulee jättää sähköpostilla 5.12.2019 klo 16.00 mennessä osoitteella iiro.palmi@autourheilu.fi
Tarjouksen valintaperuste on hinta verrattuna toimitussisältöön. AKK-Motorsport ry varaa oikeuden hyväksyä tai hylätä tehdyt tarjoukset.
Lisätietoja antaa AKK:n tekniikan lajipäällikkö Iiro Palmi, iiro.palmi@autourheilu.fi
Yhteystiedot
Iiro Palmi
Lajipäällikkö
050 347 5177
iiro.palmi@autourheilu.fi
Juho Ketonen
Lajipäällikkö
050 5665577
juho.ketonen@autourheilu.fi