Uutiset
Ilmoittautuminen driftingin lajipäivään on avattu – tervetuloa Seinäjoelle 18.10.2025
10.9.2025
Rallin päätoimitsijakoulutus 15.-16.11.2025 Hämeenlinnassa
8.9.2025
Rallin päätoimitsijakoulutus 29.-30.11.2025 Kuopiossa
8.9.2025
Liiton kultaisten ansio- ja kilpailijamerkkien hakeminen kaudella 2025
5.9.2025
Haku driftingin lajiryhmään vuodelle 2026 on avattu
5.9.2025
Endurance CUP 2h & 3h kilpailukonseptin kokeilu 14.9.2025 Alastaron Endurance CUP kilpailussa
4.9.2025
AKK hakee digitaalisten kilpasarjojen ja kilpailuiden järjestäjiä
4.9.2025
Haku käynnissä: URA-säätiön opiskeluapuraha lukuvuodelle 2025–2026
2.9.2025
Jokkis SM 2027 kilpailuiden haku on avattu
1.9.2025
Flying Finn Tour 2025 päättyy Hyvinkäälle
25.8.2025
Turvassa Tiellä -kampanja näkyvästi esillä Neste Rallissa
4.8.2016
Turvassa Tiellä -kampanjakumppanin, BMW Group Suomen kanssa solmittu yhteistyösopimus laajentui tämän vuoden Neste Ralliin, jonka ansiosta kampanjailme näkyi näyttävästi Jyväskylän Paviljongin kilpailukeskuksen alueella sekä erikoiskokeilla.
Suomen MM-rallin 0-autoiksi, tuttavallisemmin turva-autoiksi, BMW Group Suomi toimitti X1 ja X3 -automalleja. Turva-autot nähtiin erikoiskokeiden alussa Turvassa Tiellä –teemaisella ilmeellä. Tämän lisäksi kampanjailme tuotiin yleisön nähtäväksi myös mm. satojen kilpailun liikenteenohjaajien asuissa sekä Paviljongin kilpailukeskuksen tapahtuma-alueella.
Liikenneturvallisuutta edistävä kampanja herätti ilahduttavaa kiinnostusta rallivieraissa ja BMW:n Turvassa Tiellä -teemaisessa Motorhomessa riitti vilskettä koko kisaviikonlopun ajan. Motorhomen edessä komeilleet BMW:n i8, M2 ja M3 -esittelyautot saivat niin ikään ihailevia katseita osakseen.
Kuva: AKK Sports Oy / Juuli Aschan
”Tapahtuma oli erinomaisesti järjestetty ja pääsimme Turvassa Tiellä -osastollamme korostamaan moottoriurheilun ja tieliikenneturvallisuuden välistä yhteyttä. Väkeä kävi osastollamme sekä Motorhomessa niin paljon, että emme pysyneet enää laskuissa mukana. Olemme siis erittäin tyytyväisiä niin kävijöiden määrään kuin viestin vastaanottoonkin”, iloitsee BMW Suomen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Henri Jantunen.
Yksi arvokkaimmista yhteistyösopimuksen tuomista hedelmistä on BMW Group Suomen toteuttama koeajokampanja, jonka aikana jokaisesta BMW-koeajosta lahjoitettiin 10€ nuorten liikenneturvallisuuden kehittämiseen Turvassa Tiellä -kampanjan kautta. ”Neste Rallissa luovutettu koeajokampanjan sekki kruunasi nyt toista kertaa järjestämämme koeajokampanjan. Koeajotavoitteemme ylittyi ja on hieno nähdä, että juuri lahjoitettu 52 310 euroa menee aina niin erittäin tärkeään nuorten liikenneturvallisuustyöhön”, kertoo Jantunen.
Kuva: AKK Sports Oy / Toni Ollikainen