Uutiset
Ilmoittaudu nyt palkintojenjakoristeilylle – ohjelmassa sunnuntaina Vaihde vapaalle eli rentoa keskustelua Toni Vilanderin kanssa autourheilusta ja sen ympärillä
14.11.2025
Tervehdys salibandysta autourheilukansalle – AKK:n jäsenille etuosto-oikeus salibandyn MM-kisoihin 2026
14.11.2025
Lassi Paju ja Lenni Purokuru palkittiin maisteritutkielmastaan – tutkimus nostaa esiin WRC-tapahtumien vastuullisuusosaamisen
14.11.2025
Lajien keskeisimmät sääntömuutokset kaudelle 2026
13.11.2025
Jäärata SM 2026 sarjasäännöt julkaistu ja sarjailmoittautuminen avattu
11.11.2025
Pienoisautoilun roa-puolen SM-järjestäjien keskustelutilaisuus 25.11.2025
11.11.2025
Tiedote rata-ajon sekä endurancen lajipäivistä Tampereella 1.11.2025
10.11.2025
Kartingin lajipäivillä käytyjä asioita Jyväskylässä 11.10.2025
10.11.2025
Historic Rally Trophyn sarjasäännöt kaudelle 2026 on julkaistu
7.11.2025
Hallituksen marraskuun kokouksen kuulumisia
7.11.2025
Turvassa Tiellä -kampanja näkyvästi esillä Neste Rallissa
4.8.2016
Turvassa Tiellä -kampanjakumppanin, BMW Group Suomen kanssa solmittu yhteistyösopimus laajentui tämän vuoden Neste Ralliin, jonka ansiosta kampanjailme näkyi näyttävästi Jyväskylän Paviljongin kilpailukeskuksen alueella sekä erikoiskokeilla.
Suomen MM-rallin 0-autoiksi, tuttavallisemmin turva-autoiksi, BMW Group Suomi toimitti X1 ja X3 -automalleja. Turva-autot nähtiin erikoiskokeiden alussa Turvassa Tiellä –teemaisella ilmeellä. Tämän lisäksi kampanjailme tuotiin yleisön nähtäväksi myös mm. satojen kilpailun liikenteenohjaajien asuissa sekä Paviljongin kilpailukeskuksen tapahtuma-alueella.
Liikenneturvallisuutta edistävä kampanja herätti ilahduttavaa kiinnostusta rallivieraissa ja BMW:n Turvassa Tiellä -teemaisessa Motorhomessa riitti vilskettä koko kisaviikonlopun ajan. Motorhomen edessä komeilleet BMW:n i8, M2 ja M3 -esittelyautot saivat niin ikään ihailevia katseita osakseen.

Kuva: AKK Sports Oy / Juuli Aschan
”Tapahtuma oli erinomaisesti järjestetty ja pääsimme Turvassa Tiellä -osastollamme korostamaan moottoriurheilun ja tieliikenneturvallisuuden välistä yhteyttä. Väkeä kävi osastollamme sekä Motorhomessa niin paljon, että emme pysyneet enää laskuissa mukana. Olemme siis erittäin tyytyväisiä niin kävijöiden määrään kuin viestin vastaanottoonkin”, iloitsee BMW Suomen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Henri Jantunen.
Yksi arvokkaimmista yhteistyösopimuksen tuomista hedelmistä on BMW Group Suomen toteuttama koeajokampanja, jonka aikana jokaisesta BMW-koeajosta lahjoitettiin 10€ nuorten liikenneturvallisuuden kehittämiseen Turvassa Tiellä -kampanjan kautta. ”Neste Rallissa luovutettu koeajokampanjan sekki kruunasi nyt toista kertaa järjestämämme koeajokampanjan. Koeajotavoitteemme ylittyi ja on hieno nähdä, että juuri lahjoitettu 52 310 euroa menee aina niin erittäin tärkeään nuorten liikenneturvallisuustyöhön”, kertoo Jantunen.

Kuva: AKK Sports Oy / Toni Ollikainen

