Uutiset
AKK:n kouluttajat koolla yhteisen kehittämisen äärellä
25.10.2025
Hallitus käsitteli 23.10. kokouksessaan sarjasääntöjä ja viimeisiä sääntömuutoksia.
24.10.2025
Avoimuutta, keskustelua ja vastuullista johtajuutta – Olympiakomitean puheenjohtaja Petteri Kilpinen kiittää AKK:n toimintamallia puheenjohtajavaalissa
24.10.2025
Vapaaehtoisesittelyssä Maiju Aho - heittäytymistä, oppimista ja yhteisöllisyyttä autourheilun parissa
23.10.2025
Haetaan teknisiä valvojia kaudelle 2026 - hae rohkeasti mukaan
23.10.2025
Muutoksia urheilutoimessa - lajivastaava Henrik Frank lähtee uusiin haasteisiin
23.10.2025
Haetaan promoottoria driftingin SM Pro- ja SM Pro2 -sarjoille
23.10.2025
Jokkis Seniorimestaruus 2026 haku avoinna
22.10.2025
Ilmoittautuminen 26.10.2025 liittokokoukseen päättyy keskiviikkona 22.10.2025 klo 16
21.10.2025
Kartingin FIA Girls on Track 2025 - Rising Stars ohjelmaan haku auki 31.10.2025 asti
20.10.2025
Turvassa Tiellä -kampanja näkyvästi esillä Neste Rallissa
4.8.2016
Turvassa Tiellä -kampanjakumppanin, BMW Group Suomen kanssa solmittu yhteistyösopimus laajentui tämän vuoden Neste Ralliin, jonka ansiosta kampanjailme näkyi näyttävästi Jyväskylän Paviljongin kilpailukeskuksen alueella sekä erikoiskokeilla.
Suomen MM-rallin 0-autoiksi, tuttavallisemmin turva-autoiksi, BMW Group Suomi toimitti X1 ja X3 -automalleja. Turva-autot nähtiin erikoiskokeiden alussa Turvassa Tiellä –teemaisella ilmeellä. Tämän lisäksi kampanjailme tuotiin yleisön nähtäväksi myös mm. satojen kilpailun liikenteenohjaajien asuissa sekä Paviljongin kilpailukeskuksen tapahtuma-alueella.
Liikenneturvallisuutta edistävä kampanja herätti ilahduttavaa kiinnostusta rallivieraissa ja BMW:n Turvassa Tiellä -teemaisessa Motorhomessa riitti vilskettä koko kisaviikonlopun ajan. Motorhomen edessä komeilleet BMW:n i8, M2 ja M3 -esittelyautot saivat niin ikään ihailevia katseita osakseen.

Kuva: AKK Sports Oy / Juuli Aschan
”Tapahtuma oli erinomaisesti järjestetty ja pääsimme Turvassa Tiellä -osastollamme korostamaan moottoriurheilun ja tieliikenneturvallisuuden välistä yhteyttä. Väkeä kävi osastollamme sekä Motorhomessa niin paljon, että emme pysyneet enää laskuissa mukana. Olemme siis erittäin tyytyväisiä niin kävijöiden määrään kuin viestin vastaanottoonkin”, iloitsee BMW Suomen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Henri Jantunen.
Yksi arvokkaimmista yhteistyösopimuksen tuomista hedelmistä on BMW Group Suomen toteuttama koeajokampanja, jonka aikana jokaisesta BMW-koeajosta lahjoitettiin 10€ nuorten liikenneturvallisuuden kehittämiseen Turvassa Tiellä -kampanjan kautta. ”Neste Rallissa luovutettu koeajokampanjan sekki kruunasi nyt toista kertaa järjestämämme koeajokampanjan. Koeajotavoitteemme ylittyi ja on hieno nähdä, että juuri lahjoitettu 52 310 euroa menee aina niin erittäin tärkeään nuorten liikenneturvallisuustyöhön”, kertoo Jantunen.

Kuva: AKK Sports Oy / Toni Ollikainen

