Uutiset
FIA Girls on Track Finland – kansainvälinen ohjelma innostaa tyttöjä ja naisia autourheilun pariin / Hae mukaan 1.8. Jyväskylässä järjestettävään tapahtumaan!
15.7.2025
KITI-järjestelmässä huoltokatkos tiistaina 15.7.2025
15.7.2025
AKK pidentää tarjouspyynnön aikaa: AKK aloittaa kilpailutuksen ja pyytää tarjouksia laitetoimittajilta Karting SM-sarjaan
14.7.2025
Vain AKK:n jäsenille! Maksuton kahvihetki Motorhomessa – oma taukopaikka Secto Rally Finlandin ytimessä
14.7.2025
Tatu Siipola teki autourheiluhistoriaa Zandvoortissa – täydellinen “Full House” nuorelta suomalaiskuljettajalta
14.7.2025
Off road trialin EM-kisat Raisiossa - osallistujia 15 eri maasta
11.7.2025
Haetaan Secto Rally Finlandin yhteyteen vapaaehtoisia kartingin harjoitusajoradan pyörittämiseen 31.7.–2.8.2025
9.7.2025
Flying Finn Future Star Aatu Hakalehdolla selkeä tavoite Kouvolan SM-ralliin
8.7.2025
Ostarjoustarkastus 20.6.2025 Yöttömän Yön JM
7.7.2025
Muutoksia driftingin lajiryhmässä
7.7.2025
Turvassa Tiellä -kampanja näkyvästi esillä Neste Rallissa
4.8.2016
Turvassa Tiellä -kampanjakumppanin, BMW Group Suomen kanssa solmittu yhteistyösopimus laajentui tämän vuoden Neste Ralliin, jonka ansiosta kampanjailme näkyi näyttävästi Jyväskylän Paviljongin kilpailukeskuksen alueella sekä erikoiskokeilla.
Suomen MM-rallin 0-autoiksi, tuttavallisemmin turva-autoiksi, BMW Group Suomi toimitti X1 ja X3 -automalleja. Turva-autot nähtiin erikoiskokeiden alussa Turvassa Tiellä –teemaisella ilmeellä. Tämän lisäksi kampanjailme tuotiin yleisön nähtäväksi myös mm. satojen kilpailun liikenteenohjaajien asuissa sekä Paviljongin kilpailukeskuksen tapahtuma-alueella.
Liikenneturvallisuutta edistävä kampanja herätti ilahduttavaa kiinnostusta rallivieraissa ja BMW:n Turvassa Tiellä -teemaisessa Motorhomessa riitti vilskettä koko kisaviikonlopun ajan. Motorhomen edessä komeilleet BMW:n i8, M2 ja M3 -esittelyautot saivat niin ikään ihailevia katseita osakseen.
Kuva: AKK Sports Oy / Juuli Aschan
”Tapahtuma oli erinomaisesti järjestetty ja pääsimme Turvassa Tiellä -osastollamme korostamaan moottoriurheilun ja tieliikenneturvallisuuden välistä yhteyttä. Väkeä kävi osastollamme sekä Motorhomessa niin paljon, että emme pysyneet enää laskuissa mukana. Olemme siis erittäin tyytyväisiä niin kävijöiden määrään kuin viestin vastaanottoonkin”, iloitsee BMW Suomen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Henri Jantunen.
Yksi arvokkaimmista yhteistyösopimuksen tuomista hedelmistä on BMW Group Suomen toteuttama koeajokampanja, jonka aikana jokaisesta BMW-koeajosta lahjoitettiin 10€ nuorten liikenneturvallisuuden kehittämiseen Turvassa Tiellä -kampanjan kautta. ”Neste Rallissa luovutettu koeajokampanjan sekki kruunasi nyt toista kertaa järjestämämme koeajokampanjan. Koeajotavoitteemme ylittyi ja on hieno nähdä, että juuri lahjoitettu 52 310 euroa menee aina niin erittäin tärkeään nuorten liikenneturvallisuustyöhön”, kertoo Jantunen.
Kuva: AKK Sports Oy / Toni Ollikainen