Uutiset
Liiton kultaisten ansio- ja kilpailijamerkkien hakeminen kaudella 2025
21.3.2025
Rallin ja Rallisprintin rengassääntö kaudesta 2026 eteenpäin
21.3.2025
Sääntökirjan ulkoasu uudistuu - offroad julkaistu
21.3.2025
Rataleimatutkinto 2025 - ilmoittaudu 20.3. mennessä
19.3.2025
AKK:n luottamusryhmätoiminnan ja työntekijän välikohtauksen käsittely on saatu päätökseen
14.3.2025
AKK:n Historic Lajiryhmä tiedottaa 2/25
14.3.2025
Kartingin lajiryhmän kuulumisia 2/25
14.3.2025
Hae mukaan kartanlukijoille suunnattuun valmennukseen – ota seuraava askel kansainväliselle uralle
13.3.2025
AUTO 25 yhteydessä järjestettävässä TALK helsinki -keskustelufestivaalissa myös autourheilun tähtiä
13.3.2025
AKK:n ehdollepanotoimikunta kokoontui ensimmäiseen tapaamiseen 10.3.2025
12.3.2025
Turvassa Tiellä -kampanja näkyvästi esillä Neste Rallissa
4.8.2016
Turvassa Tiellä -kampanjakumppanin, BMW Group Suomen kanssa solmittu yhteistyösopimus laajentui tämän vuoden Neste Ralliin, jonka ansiosta kampanjailme näkyi näyttävästi Jyväskylän Paviljongin kilpailukeskuksen alueella sekä erikoiskokeilla.
Suomen MM-rallin 0-autoiksi, tuttavallisemmin turva-autoiksi, BMW Group Suomi toimitti X1 ja X3 -automalleja. Turva-autot nähtiin erikoiskokeiden alussa Turvassa Tiellä –teemaisella ilmeellä. Tämän lisäksi kampanjailme tuotiin yleisön nähtäväksi myös mm. satojen kilpailun liikenteenohjaajien asuissa sekä Paviljongin kilpailukeskuksen tapahtuma-alueella.
Liikenneturvallisuutta edistävä kampanja herätti ilahduttavaa kiinnostusta rallivieraissa ja BMW:n Turvassa Tiellä -teemaisessa Motorhomessa riitti vilskettä koko kisaviikonlopun ajan. Motorhomen edessä komeilleet BMW:n i8, M2 ja M3 -esittelyautot saivat niin ikään ihailevia katseita osakseen.
Kuva: AKK Sports Oy / Juuli Aschan
”Tapahtuma oli erinomaisesti järjestetty ja pääsimme Turvassa Tiellä -osastollamme korostamaan moottoriurheilun ja tieliikenneturvallisuuden välistä yhteyttä. Väkeä kävi osastollamme sekä Motorhomessa niin paljon, että emme pysyneet enää laskuissa mukana. Olemme siis erittäin tyytyväisiä niin kävijöiden määrään kuin viestin vastaanottoonkin”, iloitsee BMW Suomen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Henri Jantunen.
Yksi arvokkaimmista yhteistyösopimuksen tuomista hedelmistä on BMW Group Suomen toteuttama koeajokampanja, jonka aikana jokaisesta BMW-koeajosta lahjoitettiin 10€ nuorten liikenneturvallisuuden kehittämiseen Turvassa Tiellä -kampanjan kautta. ”Neste Rallissa luovutettu koeajokampanjan sekki kruunasi nyt toista kertaa järjestämämme koeajokampanjan. Koeajotavoitteemme ylittyi ja on hieno nähdä, että juuri lahjoitettu 52 310 euroa menee aina niin erittäin tärkeään nuorten liikenneturvallisuustyöhön”, kertoo Jantunen.
Kuva: AKK Sports Oy / Toni Ollikainen