Uutiset
AKK:n Flying Finn -juniorijoukkue ottaa mittaa ralli- ja formulatähdistä tulevana viikonloppuna
10.9.2024
Flying Finn maailmalla: Tuukka Taponen kilpaili viikonloppuna Imolassa - mukana edelleen mestaruuskamppailussa
9.9.2024
Tommi Hallman avasi Nitrocross-kauden kakkossijalla: "kaikkeni annoin"
9.9.2024
Liiton ansio- ja kilpailijamerkkien hakeminen kaudella 2024
9.9.2024
Pienoisautoilu on yhteisöllinen ja matalankynnyksen autourheilulaji – haastattelussa Turun aktiivinen trio
5.9.2024
Koulutusjärjestelmässä huoltokatkoksia torstaina 5.9.2024
4.9.2024
JM SM Liiga 2024, yhteensä 30 joukkueen voimin kovaa kilpailua suomenmestaruudesta!
4.9.2024
Jokamiehenluokan SM 2026 kilpailuiden haku
2.9.2024
Hallituksen elokuun kuulumisia
2.9.2024
JM SM Liiga 2024 karsintakilpailun lohkojako on arvottu Porissa
30.8.2024
Turvassa Tiellä -kampanja näkyvästi esillä Neste Rallissa
4.8.2016
Turvassa Tiellä -kampanjakumppanin, BMW Group Suomen kanssa solmittu yhteistyösopimus laajentui tämän vuoden Neste Ralliin, jonka ansiosta kampanjailme näkyi näyttävästi Jyväskylän Paviljongin kilpailukeskuksen alueella sekä erikoiskokeilla.
Suomen MM-rallin 0-autoiksi, tuttavallisemmin turva-autoiksi, BMW Group Suomi toimitti X1 ja X3 -automalleja. Turva-autot nähtiin erikoiskokeiden alussa Turvassa Tiellä –teemaisella ilmeellä. Tämän lisäksi kampanjailme tuotiin yleisön nähtäväksi myös mm. satojen kilpailun liikenteenohjaajien asuissa sekä Paviljongin kilpailukeskuksen tapahtuma-alueella.
Liikenneturvallisuutta edistävä kampanja herätti ilahduttavaa kiinnostusta rallivieraissa ja BMW:n Turvassa Tiellä -teemaisessa Motorhomessa riitti vilskettä koko kisaviikonlopun ajan. Motorhomen edessä komeilleet BMW:n i8, M2 ja M3 -esittelyautot saivat niin ikään ihailevia katseita osakseen.
Kuva: AKK Sports Oy / Juuli Aschan
”Tapahtuma oli erinomaisesti järjestetty ja pääsimme Turvassa Tiellä -osastollamme korostamaan moottoriurheilun ja tieliikenneturvallisuuden välistä yhteyttä. Väkeä kävi osastollamme sekä Motorhomessa niin paljon, että emme pysyneet enää laskuissa mukana. Olemme siis erittäin tyytyväisiä niin kävijöiden määrään kuin viestin vastaanottoonkin”, iloitsee BMW Suomen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Henri Jantunen.
Yksi arvokkaimmista yhteistyösopimuksen tuomista hedelmistä on BMW Group Suomen toteuttama koeajokampanja, jonka aikana jokaisesta BMW-koeajosta lahjoitettiin 10€ nuorten liikenneturvallisuuden kehittämiseen Turvassa Tiellä -kampanjan kautta. ”Neste Rallissa luovutettu koeajokampanjan sekki kruunasi nyt toista kertaa järjestämämme koeajokampanjan. Koeajotavoitteemme ylittyi ja on hieno nähdä, että juuri lahjoitettu 52 310 euroa menee aina niin erittäin tärkeään nuorten liikenneturvallisuustyöhön”, kertoo Jantunen.
Kuva: AKK Sports Oy / Toni Ollikainen