Uutiset
Ilmoittaudu nyt palkintojenjakoristeilylle – ohjelmassa sunnuntaina Vaihde vapaalle eli rentoa keskustelua Toni Vilanderin kanssa autourheilusta ja sen ympärillä
14.11.2025
Tervehdys salibandysta autourheilukansalle – AKK:n jäsenille etuosto-oikeus salibandyn MM-kisoihin 2026
14.11.2025
Lassi Paju ja Lenni Purokuru palkittiin maisteritutkielmastaan – tutkimus nostaa esiin WRC-tapahtumien vastuullisuusosaamisen
14.11.2025
Lajien keskeisimmät sääntömuutokset kaudelle 2026
13.11.2025
Pienoisautoilun roa-puolen SM-järjestäjien keskustelutilaisuus 25.11.2025
11.11.2025
Kartingin lajipäivillä käytyjä asioita Jyväskylässä 11.10.2025
10.11.2025
Tiedote rata-ajon sekä endurancen lajipäivistä Tampereella 1.11.2025
10.11.2025
Hallituksen marraskuun kokouksen kuulumisia
7.11.2025
Historic Rally Trophyn sarjasäännöt kaudelle 2026 on julkaistu
7.11.2025
Ralli SM- ja F-Cup -sarjojen säännöt kaudelle 2026 on julkaistu
7.11.2025
Sääntötarkennus koskien VW kuplan jokamiehenluokan auton etupäätä
8.3.2017
Sääntötarkennus koskee vain VW Kuplia, joista on alkuperäinen etupukin kiinnitysholvi poistettu.
Alempi putki kiinnitetään etupääkaaren aluslappuihin auton alla , samalla lailla kuin esim. fiateissa tehdään.
Ylempi putki hitsataan etupääkaareen
Materiaali turvakaariputkea 42,4x3,2 .
Putket liitetään toisiinsa kahdella väliputkella .
Ylä- ja alaputket hitsattava kiinni etupukkiin riittävillä saumoilla.
Yläputken vaihtoehtoinen rakennus:
Hitsataan poikittaisputki (vähintään 50x30x3) riittävällä saumamäärällä ohjausakselin alapuolelle rintapeltiin kuvassa näkyvän aukon reunasta reunaan .
Siitä hitsataan suorat putket etuputkiston yläputkeen , vähintään turvakaariputkesta (42,4x3,2)
Tässäkin mallissa alaputki on myös pakollinen.
Ohessa on kuvat havainnollistamassa asiaa.


Lisätiedot:
Ari Valkonen 040 527 5838
