Uutiset
Viikolla 31 Toimiston käyntipalvelu avoinna vain erikseen sopimalla
27.7.2025
Aatu Hakalehdolla edessä ikimuistoinen viikko Jyväskylässä – “Mahtavaa tehdä MM-debyytti jo tänä vuonna”
25.7.2025
Eurotrial 2025 -maastoautokilpailu huipentui menestyksekkäästi Raisiossa
24.7.2025
AKK:n puheenjohtajavaalit 2025: valinta suomalaisen autourheilun tulevaisuudelle
23.7.2025
12-vuotias Oiva Vettenranta voitti FIA Karting Academy-Junior -kilpailun Saksassa
21.7.2025
Haku avattu suomalaisille kilpailijoille FIA Kartingin Arrive & Drive World Cupiin 14.-16.11.2025
19.7.2025
Kardaanikunkku – jokkiksen klassikkotapahtuma, jossa historia, yhteisö ja turvallisuus kohtaavat
18.7.2025
Flying Finn Tour -kiertue jatkuu - tervetuloa tutustumaan autourheiluun Lempäälän Ideaparkiin
18.7.2025
Raisiossa ajetaan mestaruudesta – Eurotrial-viikonloppu starttaa!
18.7.2025
Ehdokasesittely - Pasi Mäenpää ehdolla AKK-Motorsport ry:n puheenjohtajaksi
17.7.2025
Sääntötarkennus koskien VW kuplan jokamiehenluokan auton etupäätä
8.3.2017
Sääntötarkennus koskee vain VW Kuplia, joista on alkuperäinen etupukin kiinnitysholvi poistettu.
Alempi putki kiinnitetään etupääkaaren aluslappuihin auton alla , samalla lailla kuin esim. fiateissa tehdään.
Ylempi putki hitsataan etupääkaareen
Materiaali turvakaariputkea 42,4x3,2 .
Putket liitetään toisiinsa kahdella väliputkella .
Ylä- ja alaputket hitsattava kiinni etupukkiin riittävillä saumoilla.
Yläputken vaihtoehtoinen rakennus:
Hitsataan poikittaisputki (vähintään 50x30x3) riittävällä saumamäärällä ohjausakselin alapuolelle rintapeltiin kuvassa näkyvän aukon reunasta reunaan .
Siitä hitsataan suorat putket etuputkiston yläputkeen , vähintään turvakaariputkesta (42,4x3,2)
Tässäkin mallissa alaputki on myös pakollinen.
Ohessa on kuvat havainnollistamassa asiaa.
Lisätiedot:
Ari Valkonen 040 527 5838