Turvassa Tiellä vahvasti esillä Suomen MM-rallissa - Neste Rallin turva-autoina nähdään tänä vuonna BMW:t

6.6.2016

« Takaisin

Suomen MM-ralli, Neste Ralli, ja BMW Group Suomi solmivat yhteistyösopimuksen vuodelle 2016. Sopimuksen myötä Neste Rallin järjestäjän, AKK:n ja Turvassa Tiellä –kampanjakumppani BMW:n eteenpäin viemä liikenneturvallisuusteema näkyy Neste Rallin turva-autojen ohella Jyväskylän Paviljongin kilpailukeskuksen tapahtuma-alueella.

AKK:n vuonna 2013 käynnistämä, valtakunnallinen Turvassa Tiellä -kampanja on osa kansainvälisen autoliitto FIA:n Action For Road Safety -liikenneturvallisuuskampanjaa. Turvassa Tiellä on tuonut liikenneturvallisuuskoulutusta Suomen kouluihin ja esittäytynyt erilaisten nuoriso- ja perhetapahtumien yhteydessä. Ajokortti-ikää lähestyville nuorille suunnatussa koulutuksessa korostetaan oikeaa asennetta liikenteessä.

BMW Group Suomi aloitti yhteistyön Turvassa Tiellä -kampanjan parissa tammikuussa 2015 ja keräsi viime keväänä koajokampanjallaan yhteensä 46 000 euroa nuorten liikenneturvallisuustyöhön. Tänä vuonna yhteistyö AKK:n kanssa laajenee 28.-31.7. ajettavaan Neste Ralliin, jonka 0-autoiksi, tuttavallisemmin turva-autoiksi, BMW Group Suomi toimittaa X1 ja X3 -automalleja. Turva-autot nähdään erikoiskokeiden alussa Turvassa Tiellä –teemaisella ilmeellä. Tämän lisäksi kampanjailme tuodaan yleisön nähtäväksi myös mm. satojen kilpailun liikenteenohjaajien asuissa sekä Paviljongin kilpailukeskuksen tapahtuma-alueella.

”On hienoa jatkaa yhteistyötä meille yhteisesti tärkeän asian, tieliikenneturvallisuuden puolesta. Ilahduttavaa, että yhdessä valtakunnallisesti jalkauttamamme Turvassa Tiellä –kampanja saa nyt uudenlaista, yhä monipuolisempaa näkyvyyttä Suomen suurimmassa vuosittaisessa, myös kansainvälisesti merkittävässä autourheilutapahtumassa”, kuvailee Neste Rallin promoottori Jani Backman.

“Yhteistyö AKK:n Neste Rallin kanssa konkretisoi Turvassa Tiellä –liikenneturvallisuusyhteistyötämme. Neste Rallissa pääsemme kertomaan Turvassa Tiellä –liikkenneturvallisuuskampanjasta yhdessä muiden kampanjan yhteistyökumppanien kanssa laajalle yleisölle”, sanoo BMW Suomen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Henri Jantunen.  

Design Mainostoimisto Ajaton Oy